Apie puslapiu.lt projektą

Kuriame ir atnaujiname profesionalius internetinius puslapius su web elementais (logotipais, reklaminiais skydeliais, facebook dizainu, pristatomaisiais video ir kt.). Dirbame nuo reklaminės idėjos, puslapio brėžinių iki veikiančio interneto puslapio su visais dizaino elementais.

Naudojame naujausias web technologijas HTML5 ir CSS3, todėl mūsų sukurti puslapiai yra puikiai atvaizduojami interneto naršyklėse. Puslapiu.lt kurti tinklapiai yra SEO optimizuoti ir pritaikyti mobiliems įrenginiams, yra "responsive".

Jei kyla kokių klausimų dėl asmeninio interneto puslapio - įrašykite savo el. paštą ir mes susisieksime!

Interneto puslapių kūrimas Kaune ir visoje Lietuvoje.

(8-638) 38086

Puslapiu.LT

Kaunas, Vilnius, Klaipėda

Info@Puslapiu.LT

Blogas
Facebook puslapis

Facebook puslapio paskyros kūrimas

Sukurti „Facebook“ puslapį yra nesudėtinga. Reikia žinoti tik kelis esminius dalykus, kurie padidina vartotojų susidomėjimą Jūsų verslu. Greičiausiai jau turite visas nuotraukas, tekstą ir idėjas. Jums tiesiog reikia rasti laiko ir atlikti kelis paprastus veiksmus.

Kaip sukurti Facebook verslui

Prieš prisiregistruodami „Facebook“ verslo puslapyje, turite prisijungti prie asmeninės „Facebook“ paskyros. Nesujaudinkite - informacija iš Jūsų asmeninės paskyros nebus viešai matoma verslo puslapyje.

Taigi, jei dar nesate prisijungę prie asmeninės paskyros, prisijunkite dabar ir sekite tolimesnius puslapio kūrimo veiksmus.

1 veiksmas: prisiregistruokite

Eikite į facebook.com/pages/create puslapį.

Pasirinkite puslapio tipą:

  • verslas ar prekės ženklas
  • bendruomenė ar visuomenės veikėjas

Sakykime, kad kuriate įmonės ar prekės ženklo puslapį, todėl spustelėkite mygtuką „Pradėti“

Tada įveskite norimą informaciją. Norėdami nurodyti savo puslapio pavadinimą, naudokite įmonės pavadinimą arba vardą, kurio žmonės greičiausiai ieškos bandydami surasti Jūsų įmonę.

Toliau esančiam laukelį, įveskite žodį ar du, apibūdinančius verslą, o „Facebook“ pasiūlys keletą variantų. Jei Jūsų verslas patenka į daugiau nei vieną iš kategorijų variantų, pasirinkite tą, kurį klientai dažniausiai galvoja apie Jūsų verslą. Po to parodysime, kaip sukurti ir pridėti daugiau kategorijų.

Kai pasirinksite kategoriją, laukelis išsiplės, reikės pateikti papildomos informacijos, pvz., Adresą, ir miesto pavadinimą. Telefono numeris bei pašto kodas nėra privalomi laukeliai. Galite pasirinkti, ar šią informaciją rodyti viešai ar rodyti tik miestą. Tinkamai užpildykite informacija, spustelėkite Tęsti. Atminkite, kad tai reiškia, kad sutinkate su „Facebook“ verslui privatumo politika.

2 žingsnis. Įkelkite paveikslėlius

Tada galėsite įkelti „Facebook“ profilio, viršelio paveikslėlius. Svarbu sukurti gerą pirmąjį įspūdį, todėl rinkitės tik gražiausias nuotraukas. Įsitikinkite, kad pasirinktos nuotraukos atitinka Jūsų prekės ženklą ir yra lengvai atpažįstamos.

Pirmiausia įkelkite profilio nuotrauką. Paveikslėlis bus rodomas paieškoje prie įmonės pavadinimo ir kai jūs bendrausite su kitais vartotojais. Jis taip pat rodomas Facebook puslapio kūrimo viršutiniame kairiajame kampe.

Jei turite firminį stilių, panaudokite savo prekės ženklą. Jei esate garsenybė ar visuomenės veikėjas, tuomet naudokite savo veido nuotrauka. Svarbiai, kad potencialūs klientai iš karto atpažintu Jūsų puslapį.

Facebook profilio nuotrauka rodoma 170 x 170 pikselių dydžio darbalaukyje, 128 x 128 pikselių mobiliuosiuose įrenginiuose. Paveikslėlis bus apkarpytas į apskritimą, todėl stenkitės iš centruoti nuotrauką bei nedėti svarbių detalių į kampus.

Pasirinkę nuotrauką, spauskite Įkelti profilio nuotrauką.

Dabar pasirinkite viršelio paveikslėlį.

Nuotraukoje turėtų matytis prekės ženklo esmė ir perteikti Jūsų firminį įvaizdį. Užsklandos paveikslėlis 820 x 312 pikselių dydžio kompiuterio peržiūroje arba 640 x 360 mobiliuosiuose įrenginiuose. Nuotrauka turi būti bent 400 pikselių pločio, 150 pikselių aukščio, tačiau rekomenduojamas įkelti dydis yra 720 x 315 pikselių.

Pasirinkę tinkamą vaizdą, spustelėkite Įkelti viršelio nuotrauką.

Jau galite pasidalinti puslapiu, tačiau tai dar ne viskas. Dar turite nemažai nuveikti. Šiuo metu kuriamas puslapis dar nėra matomas viešumoje. Kaip sukurti tai padaryti rasite tolimesniuose žingsniuose.

3 žingsnis: sukurkite vartotojo vardą

Jūsų vartotojo vardas, taip pat yra Jūsų facebook verslo puslapio URL adresas.

Vardą gali sudaryti iki 50 simbolių, tačiau nenaudokite papildomų simbolių vien todėl, kad galite. Trumpesnis ir paprastesnis URL adresas yra atsiminamas ir lengviau įvedamas. Čia rekomenduotumėm įvesti įmonės pavadinimą ar Jūsų veiklos pavadinimą.

Kairėje spustelėkite Sukurti puslapį @vartotojo vardas, kad galėtumėt įrašyti URL adresą. Dėmesio! Vartotojo adresą galite pakeisti tik 1 kartą per 3 mėnesius. Įveskite pavadinimą atidžiai.

Radus neužimtą vartotojo vardą, spustelėkite Sukurti vartotojo vardą. Pasirodys langas, kuriame bus pateiktos nuorodos, kurias galėsite panaudoti norėdami nukreipti vartotojus į Jūsų „Facebook“ ar „Messenger“.

4 žingsnis:

puslapio informacijos kūrimas Facebook verslui

Šią informaciją galima užpildyti vėliau, bet labai svarbu nuo pat pradžių užpildyti visus „Facebook“ puslapio „Apie“ skiltyje esančius laukelius.

Kadangi Facebook ir internetinės svetainės yra pirmoji vieta, kuriuose klientai lankosi norėdami rasti informacijos apie Jūsų veiklą, labai svarbu patalpinti visą informaciją. Pvz., Daugelis žmonių ieškantys verslo, ieško platesnės informacijos apie jį. O jei jos neranda, jie ieško kitur tol, kol suranda ieškoma informacija kitoje svetainėse. Žinoma kitose svetainėse tas pats aprašymas gali būti pateiktas neigiamai!

Norėdami pradėti pildyti informaciją, viršutiniame meniu spustelėkite Redaguoti puslapio informaciją. Šiame lange galite pasidalyti visa svarbia informacija.

Apibūdinimas

Tai yra trumpas aprašymas, rodomas „Facebook“ paieškos rezultatuose. Tai turėtų būti tik keli sakiniai (daugiausiai 255 simbolių), todėl čia nereikia per daug išsiplėsti. Tolimesniuose žingsniuose sužinosite, kur pridėti ilgesnį aprašymą.

Kategorijos

Čia pamatysite jau įvestą 1-jame žingsnyje kategoriją. Jei norite, čia galite pridėti papildomų kategorijų. Papildomos kategorijos užtikrins, jog „Facebook“ rodys puslapį visiems reikiamiems žmonėms.

Kontaktai

Pridėkite visą kontaktinę informaciją, kurią norite paskelbti viešai, įskaitant telefono numerį, svetainę ir el. Pašto adresą.

Vieta

Jei turite parduotuvę ar biurą, įsitikinkite, kad Jūsų vieta žemėlapyje pažymėta teisingai. Taip pat galite įrašyti informacija apie veiklos sritį, kad klientai, žinotų, kokiose vietose pristatote prekes.

Valandos

Jei jūs dirbate tik tam tikromis valandomis, įveskite darbo laiką čia. Ši informacija bus rodoma „Facebook“ paieškoje.

Papildomi aprašymas

Čia galite įrašyti produktų aprašymą, paslaugų kainyną arba idėti privatumo politikos nuorodą. Spustelėkite Išsaugoti pakeitimus kiekviename atnaujintame „apie“ aprašymo skyriuje.

5 žingsnis. Papasakokite savo istoriją

Užpildėte visą pagrindinę informaciją apie verslą, bet dar norite daug ką pasakyti apie savo verslą?

Laimei, yra dar viena „Facebook“ puslapio kūrimo skiltis, kurioje galite pridėti ilgesnį verslo aprašymą. Kairiajame meniu spustelėkite Žiūrėti daugiau, tada spustelėkite Apie, tada dešinėje pusėje spustelėkite Mūsų istorija.

Šiame skyriuje galite pridėti išsamų aprašymą, ką Jūsų verslas siūlo klientams, kodėl jie turėtų pamėgti ar sekti puslapį. Tai puiki vieta atsakyti dažniausiai užduodamus klausimus. Labai svarbu kaip bendrausite su savo pasekėjais per „Facebook“ puslapį. Išvardinkite visus verslo privalumus, pasiūlykite viską ko potencialūs klientai gali ieškoti puslapyje.

Įrašykite savo istorijos antraštę ir tekstą, tada įkelkite atitinkamą nuotrauką. Baigę spustelėkite mygtuką Skelbti.

6 žingsnis. Sukurkite pirmąjį pranešimą

Prieš pradėdami kviesti žmones į „Facebook“ puslapį, pirmiausiai turėtumėte paskelbti įdomų turinį. Galite sukurti keletą savo įrašų arba dalytis kitų vartotojų pranešimais.

Kurdami įrašą galite pasirinkti įrašo tipą, pavyzdžiui, įvykį ar produkto pasiūlymą - tiesiog spustelėkite vieną iš pasirinkimų, esančių laukelyje „Sukurti“ puslapio viršuje.

Įsitikinkite, kad viskas, ką jūs skelbiate, lankytojams bus naudinga, o informacija yra susijusi su Jūsų veikla.

7 žingsnis: paskelbkite puslapį ir pakvieskite vartotojus

Atlikus visus žingsnius „Facebook“ verslo puslapis atrodo patikimas bei turi visą reikiama informacija. Visa tai paskatins potencialius klientus sugrįžti ir parašyti dažniau nei įprastai.  Jeigu puslapis pats nepasiskelbė: nueikite į Nustatymus ir įjunkite Puslapio matomumą rankiniu būdu Skelbti puslapį.

Viskas! Puslapis paskelbtas - yra paleistas ir matomas pasauliui. Dabar reikia sulaukti pirmųjų pasekėjų!

Pakvieskite esamus „Facebook“ draugus, kad jie pasidalintu puslapiu. Patartiną sukurtą puslapį reklamuoti savo svetainėje, Instagram ir Youtube paskyrose. Prie kontaktinės informacijos ar el. Pašto parašo pridėkite nuorodas „soc. tinklai“. Galite paprašyti savo klientų parašyti teigiamus atsiliepimus apie jus.

Ačiū, kad skaitėte! Jeigu domina kaip greitai padidinti Facebook auditoriją, skaitykite kitame mūsų straipsnį.